AcasăADVERTORIALVrei să te diferențiezi de competiție? Iată ce pași să urmezi în...

Vrei să te diferențiezi de competiție? Iată ce pași să urmezi în promovarea brandului tău

Obiectivul principal al oricărei afaceri este crearea profitului, iar acest lucru este imposibil dacă brandul nu reușește să atragă atenția publicului asupra sa. Oricât de înalte ar fi standardele la care operează business-ul tău față de competitori, clienții nu vor ști acest lucru, dacă nu le transmiți mesajul în moduri cât mai eficiente și mai creative. 

Descoperă cum să te diferențiezi de competitori printr-o promovare inteligentă

1. Cercetează cu atenție industria și competitorii.

Înainte de a începe crearea strategiei de brand și a mesajelor de promovare, primul pas pe care tu și echipa ta de marketing trebuie să îl îndepliniți este analiza competiției. Pe lângă identificarea și evaluarea punctelor forte și slabe ale competitorilor ori a modelelor de business implementate de aceștia, va trebui să examinezi și metodele de promovare la care apelează ei. În acest mod, te asiguri că vei concepe un plan diferit, care să te pună într-o lumină distinctă în fața potențialilor consumatori. 

2. Scoate în evidență valorile care fac brandul tău să fie unic.

Atunci când spui povestea organizației tale, nu te axa doar pe calitate și performanță, ci și pe celelalte valori care definesc brandul tău și îl fac să fie special. Acestea pot face referire la cultura organizațională, la valorificarea talentelor ori la celebrarea diversității. 

Astfel, poți îndrepta “reflectoarele” și spre povestea comunității din jurul brandului tău, ce îți poate aduce avantaje în fața competitorilor, în ceea ce privește imaginea pe care o are publicul despre companie.

3. Pune-ți în valoare individualitatea prin mijloace creative.

De asemenea, enumerarea calităților pe care le au produsele sau serviciile tale nu este suficientă. Într-o eră în care accentul cade pe “storytelling” în comunicarea cu publicul, companiile trebuie să profite de toate oportunitățile și instrumentele pe care le au la îndemână pentru a crea o conexiune profundă cu acesta. 

De aceea, încearcă să găsești o echipă creativă, precum 3dartagency.ro, pentru a transmite consumatorilor care sunt punctele forte ale brandului tău. Cu ajutorul acestei agenții de design grafic și publicitate, vei găsi cele mai originale modalități de a exprima de ce anume brandul tău merită să fie ales.

4. Alege canale de distribuție inedite.

Odată cu trasarea conceptului creativ care stă la baza promovării companiei tale, va trebui să decizi care sunt cele mai eficiente canale de diseminare a mesajelor. Chiar dacă vei avea impulsul de a alege aceleași metode de distribuție precum concurența, este recomandat să iei în considerare alternative care îți vor oferi un avantaj în cursa pentru obținerea atenției publicului. 

5. Folosește-te de ambasadori ai brandului.

Nu în ultimul rând, poți face apel la toți cei care cunosc brandul tău și îți oferă susținerea lor. Cu ajutorul ambasadorilor, poți ajunge la segmente de public la care nu ai avea acces în mod normal. În plus vei beneficia de diversitatea vocilor acestora, de puterea lor de a influența audiența și de capacitățile fiecăruia de a transmite un mesaj personalizat în legătură cu organizația ta.

Așadar, nu ezita să lași creativitatea să îți influențeze modul în care îți promovezi afacerea și vei observa că efectele în comparație cu concurența nu vor întârzia să apară.                                                                                                                                                                            

Sursa foto: Shutterstock.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Adrian Negrila pe EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
Gaina Constantin pe EXPONATUL LUNII IULIE LA MCDR
ce e prostia Regiunea Timis-Hateg? pe Regiunea Vest? Poate Timiș-Hațeg
anonimul pe Mircea-Molot
un cetatean responsabil pe Controale sanitare în şcoli
un cetatean responsabil pe Mostră de necivilizație la Banpotoc