[ad_1]
Ministerul Educației a lansat site-ul Titularizare 2021 cu lista posturilor disponibile și detalii despre organizarea concursului din acest an.
Proba scrisă va fi organizată în 21 iulie, iar primele rezultate vor fi comunicate în 27 iulie.
Vezi LISTA posturi ALBA
Vezi AICI listele pe țară, ordonate ca:
– Lista posturilor vacante/rezervate complete cu viabilitatea de cel puţin 4 ani ordonate după disciplină
– Lista posturilor vacante/rezervate complete cu viabilitatea mai mică de 4 ani ordonate după disciplină
– Lista posturilor vacante/rezervate incomplete ordonate după disciplină
Titularizarea este concursul național de ocupare a posturilor didactice, de angajare în învățământ.
Candidații care iau medii peste 7 se pot angaja pe perioadă nedeterminată și cei care iau peste media 5, pe perioadă determinată, dacă există posturi disponibile, scoase la concurs.
Vezi și TITULARIZARE 2021: Modele de subiecte și bareme de corectare pentru examen. Detalii pentru candidați
CALENDAR concurs TITULARIZARE 2021:
Ocuparea prin concurs naţional a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învățământul preuniversitar:
Până la 7 mai 2021 – înregistrarea, analizarea şi soluţionarea cererilor de concediu fără plată în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ şi transmiterea situaţiei la inspectoratele şcolare
Termen: 10 mai 2021 – verificarea și publicarea listei finale reactualizate cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru concurs
Perioada: 11-17 mai 2021 – înregistrarea dosarelor de înscriere a candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, inclusiv pentru absolvenții promoției 2021, la inspectoratele şcolare/centrele de înscriere; pot depune dosare de înscriere şi cadrele didactice a căror reducere de activitate a apărut în perioada aprilie-mai 2021
Perioada: 12-18 mai 2021 – verificarea și avizarea dosarelor candidaților de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de organizare și desfășurare a concursului
Perioadele: 19-20 mai 2021; 13-16 iulie 2021 – pentru absolvenții promoției 2021/absolvenţii 2021ai programelor de pregătire psihopedagogică oferite de departamentele pentru pregătirea personalului didactic/ departamentele de specialitate cu profil psihopedagogic – validarea înscrierii, prin semnătură, de către candidați sau împuterniciții acestora prin procură notarială în original, conform graficului stabilit de comisia de organizare și desfășurare a concursului; neprezentarea la validare a absolvenţilor din promoțiile anterioare, atrage după sine anularea înscrierii la concurs
În mod excepţional, absolvenţii promoţiei 2021 (studiilor medii/postliceale/universitare de licență/universitare de masterat/departamentelor pentru pregătirea personalului didactic/departamentelor de specialitate cu profil psihopedagogic) pot să prezinte adeverinţa de absolvire a studiilor/programului de pregătire psihopedagogică şi să valideze fişa de înscriere în data de 21 iulie 2021, până la ora 8.00. Absolvenţii promoţiei 2021 pot participa la proba scrisă în cadrul concursului naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate, numai după prezentarea adeverinţei de absolvire a studiilor/programului de pregătire psihopedagogică.
Pe durata stării de alertă, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort, candidaţii nu mai validează fişele de înscriere şi optează, în scris, pentru judeţul/municipiul Bucureşti în care se prezintă la repartizare.
Termen: 21 mai 2021 – afișarea, la avizierele inspectoratelor şcolare, a: (i) listei candidaților înscriși și a graficului privind susținerea probelor practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă; (ii) listei cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei înscrise la concursul naţional care solicită repartizarea pe perioadă nedeterminată pe postul didactic/catedra pe care sunt angajate şi a listei posturilor didactice/catedrelor pe care sunt angajate aceste cadre didactice.
Notă: Pe durata stării de alertă, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort, candidatul care observă erori în datele afișate informează, în scris, prin poștă electronică, inspectoratul școlar în vederea corectării acestora până la data de 16 iulie 2021.
Perioada: 24 mai – 25 iunie 2021 – stabilirea centrelor de concurs şi comunicarea acestora la Ministerul Educaţiei şi Cercetării, Direcţia Generală Învăţământ Preuniversitar; organizarea și desfășurarea probelor practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă şi soluţionarea contestaţiilor la aceste probe
Notă: (1) În perioada 24 mai-25 iunie pot participa la probele practice/orale şi inspecţiile la clasă şi cadrele didactice titulare rămase cu reducerea de activitate nesoluţionată sau a căror reducere de activitate a apărut în perioada aprilie-mai 2021.
Cadrele didactice titulare solicitate pentru detaşare în interesul învăţământului pot participa la probele practice/orale în perioada 24 mai –4 iunie 2021.
Termen: 2 iulie 2021 – afişarea rezultatelor la probelepractice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă
Termen: 21 iulie 2021 – desfășurarea probei scrise
Termen: 27 iulie 2021 – comunicarea rezultatelor iniţiale
Perioada: 27-28 iulie 2021 – înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare
Perioada: 29 iulie-2 august 2021 – soluţionarea contestațiilor
Termen: 3 august 2021 – comunicarea rezultatelor finale
Termen: 4 august 2021 – repartizarea cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au participat la concursul naţional, sesiunea 2021, conform prevederilor art. 74alin. (3), lit. a) sau 80 alin. (9), după caz; repartizarea candidaţilor conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. b) sau 80 alin. (9), după caz;
Termen: 5 august 2021 – ședință de repartizare, în ordine, a: (i) cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. c); (ii) cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. d); (iii)cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică de predare incompletă, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. e); (iv)cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. f) sau 80 alin. (9), după caz
Termen: 6 august 2021 – reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
Perioada: 9-23 august 2021 – emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră
În atenția personalului didactic de predare care solicită completarea normei didactice la nivel judeţean pentru anul şcolar 2021-2022
IȘJ Alba a anunțat că personalul didactic de predare care are norma didactică incompletă pentru anul şcolar 2021-2022, a cărui completare de normă nu a fost soluţionată la nivelul unităţii de învățământ, al consorţiului școlar sau la nivelul unităților de învățământ din aceeași localitate sau care solicită completarea normei pe perioadă nedeterminată, întocmeşte dosarul pe baza cererii tip (Anexa nr.14 la Metodologie) şi îl înregistrează la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Alba, Str. Gabriel Bethlen, nr.7, Alba Iulia, Etajul I.
Se anexează la dosar Fișa județeană de evaluare a activității cu punctajul rezultat prin autoevaluare, conform criteriilor prevăzute în anexa nr. 2 la Metodologie.
Programul înregistrării dosarelor la ISJ Alba:
– vineri, 19.02.2021, între orele 09.00-14.00;
– luni, 22.02.2021, între orele 09.00-16.00.
ŞEDINŢA DE REPARTIZARE – marți, 2 martie 2021, ora 9,00 (toate specialităţile) – şedinţă de repartizare pentru soluţionarea cererilor de completare a normei didactice, pe catedre vacante/rezervate incomplete, conform prevederilor art. 33, alin. (5).
Şedinţa este organizată la nivel judeţean, în următoarea ordine de prioritate:
a) cadrele didactice titulare, în ordinea descrescătoare a punctajelor, cu respectarea principiului continuităţii;
b) cadrele didactice debutante, prevăzute la art. 21 alin. (4-6), cu norma incompletă, în ordinea descrescătoare a punctajelor;
c) cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei pe perioadă determinată, cu ore vacante/rezervate existente la altă/alte unitate/unităţi de învăţământ, în specialitate, la disciplina/disciplinele înscrise în decizia de repartizare.
LOCUL de desfăşurare: Sala de şedinţe a ISJ Alba, Etajul I.
INSPECŢIILE SPECIALE LA CLASĂ ȘI PROBELE PRACTICE SAU PROBELE ORALE PENTRU LIMBA DE PREDARE
23-26 februarie 2021 – organizarea inspecţiilor speciale la clasă, a probelor practice sau a probelor orale pentru ocuparea fracţiunilor de normă care necesită susţinerea acestor probe. Aceste probe sunt obligatorii numai în situaţia în care un titular solicită completarea normei didactice pe perioadă nedeterminată cu ore într-o altă specialitate dobândită prin studii finalizate, diferită de cea înscrisă în actul de titularizare.
Notă: Pe durata stării de alertă, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort, se susţin doar probele practice / orale evaluate prin calificative „Admis/Respins”, conform Anexei nr.4 la Metodologie, probe la care nu se admit contestaţii.
SOLUŢIONAREA CERERILOR DE COMPLETARE A NORMEI DIDACTICE
Soluţionarea cererilor de completare a normei didactice de predare în şedinţă de repartizare se realizează, pe discipline:
– mai întâi pentru cadrele didactice titulare, în ordinea descrescătoare a punctajelor, cu respectarea principiului continuităţii;
– apoi pentru cadrele didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) şi (6) cu norma didactică de predare incompletă, în ordinea descrescătoare a punctajelor, pe catedre vacante/rezervate incomplete şi, în mod excepţional, când acestea s-au epuizat, pe fracțiuni din catedre vacante/rezervate complete, după cum urmează:
a) cu ore în specialitate, pe care cadrele didactice au dreptul să le predea conform studiilor finalizate cu diplomă, în concordanţă cu prevederile prezentei Metodologii şi prevederile Centralizatorului;
b) cu alte ore, la discipline din aceeaşi arie curriculară, altele decât cele corespunzătoare specializării/specializărilor de pe diplomă/diplome, cuprinse în planurile de învăţământ, până la 1/3 de normă, cu menţinerea drepturilor salariale, în învăţământul gimnazial din mediul urban, conform art. 263 alin. (9) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare;
c) cu alte ore, din aceeaşi arie curriculară, altele decât cele corespunzătoare specializării/specializărilor de pe diplomă/diplome, cuprinse în planurile de învăţământ, până la 1/2 de normă, cu menţinerea drepturilor salariale, în învăţământul gimnazial din mediul rural, conform art. 263 alin. (9) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare;
d) cu alte ore, decât cele corespunzătoare specializării/specializărilor de pe diplomă/diplome, cuprinse în planurile de învăţământ, până la 1/2 de normă, cu menţinerea drepturilor salariale, în învăţământul gimnazial din mediul rural, conform art. 263 alin. (9) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare; e) e) cu ore pentru pregătirea remedială sau pentru pregătirea de performanţă, până la 3 ore săptămânal.
În unitățile de învățământ din mediul rural, completarea normei didactice de predare se poate realiza:
– pe durata unui an școlar;
– pe durată nedeterminată, numai pentru cadrele didactice titulare, conform specializării/specializărilor de pe diplomă/diplome, cu acordul acestora. În mediul urban pot beneficia de completarea normei didactice de predare pe perioadă nedeterminată cadrele didactice titulare care urmează să-și completeze norma didactică cu ore în unitățile de învățământ în care au funcţionat prin completarea normei didactice neîntrerupt în ultimii 3 (trei) ani școlari, dacă orele respective sunt vacante și se certifică viabilitatea acestora pentru o durată de cel puţin 2 (doi) ani şcolari.
După soluţionarea cererilor de completare de normă didactică de predare a cadrelor didactice titulare, respectiv a cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) şi (6), se soluţionează cererile de completare a normei didactice de predare pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei pe perioadă determinată, cu ore vacante/rezervate existente la altă/alte unitate/unităţi de învăţământ, în specialitate, la disciplina/disciplinele înscrise în decizia de repartizare.
Candidaţii se prezintă în şedinţa de repartizare pentru completarea normei didactice şi precizează în faţa comisiei judeţene de mobilitate codurile posturilor didactice (fracţiunile de normă) pentru care optează, coduri extrase din lista publicată.
Candidaţii se legitimează cu cartea de identitate. În cazul în care cadrul didactic nu este prezent personal sau printr-un împuternicit la şedinţa publică, comisia îi atribuie din oficiu fracţiunea de normă necesară, din lista afişată, conform punctajului.
Personalului didactic de predare repartizat pentru completarea normei didactice i se revocă decizia de completare de normă, în situaţia în care, până la data începerii cursurilor, se constată că i se poate asigura normă întreagă conform actului de numire/transfer/repartizare în învăţământ, directorul/directorii unităţii/unităţilor de învăţământ având obligaţia să comunice în scris cadrului didactic decizia de revocare a completării de normă didactică, emisă de inspectoratul şcolar.
În actualizare.
[ad_2]
Source link