Grecia a fost destinația cea mai vândută la Târgul de Turism, aproape 60% dintre pachetele cumpărate vizând insulele elene, vânzările înregistrate în perioada târgului crescând cu aproape 50% față de aceeași perioadă a anului trecut.
[quote_box_center]Și anul acesta, Grecia rămâne pe locul întâi pe segmentul charterelor și al transportului individual. Românii au ales destinațiile clasice pentru vara 2015 alături de Grecia — Turcia, Spania. Interes au prezentat și noile destinații pentru vara 2015, Rimini și Costa Blanca, dar și Aqaba. Turiștii au plătit, în medie, cu 50% mai puțin pentru o vacanță rezervată la târg, astfel că, pentru un sejur în Grecia, întregul pachet a costat 350 euro pentru 7 nopți cazare în hotel de 4 stele și transport cu charterul. Românii au înțeles, în sfârșit, că își pot permite o vacanță de vis dacă și-o plănuiesc din timp, profitând de reducerile early booking cumulate cu reducerile pe care le oferim pe toată perioada târgului’, a declarat vicepreședinte ANAT, Alin Burcea, citat de Agerpres.[/quote_box_center]
Cele mai vândute destinații grecești au fost, conform unui comunicat de presă al ANAT, insulele Creta, Rodos, Corfu, Mykonos, Santorini, iar prețul plătit pe un pachet a fost de aproximativ 350 euro. La scurtă distanță de acestea se situează circuitele, cele mai accesate fiind cele din primăvară și vară în India, Rusia, Israel și Iordania, dar și capitalele europene.
Turismul social și cel pentru seniori au înregistrat, de asemenea, creșteri, în special ofertele pentru Spania Turcia, dar și Bulgaria. Cele mai vândute oferte au fost Madeira (Portugalia), Istanbul, Cappadocia și Riviera Mediteranei, Costa Brava, Sicilia și Toscana.
Pentru Paște, cele mai căutate oferte au fost cele în Bulgaria, România și Antalya, dar românii au ales să petreacă Sfintele Sărbători și în Cracovia, Croația sau Toscana.