Primăria Municipiului Deva a iniţiat un studiu privind calitatea serviciilor de transport public local, cetăţenii fiind invitaţi să completeze un chestionar online.
Administraţia publică din Deva este hotărâtă să afle care este părerea cetăţenilor referitoare la serviciile de transport public din oraş. Primăria a iniţiat un studiu în acest sens şi a pus la dispoziţia cetăţenilor un formular online – disponibil aici – unde oricine poate să contribuie pentru ca municipiul să aibă în viitor un transport public la standarde europene.
Chestionarul conţine 15 întrebări, iar completarea lui nu durează mai mult de 2 minute. Printre altele, administraţia doreşte să ştie cât de mulţumiţi sunt devenii de calitatea şi eficienţa serviciilor de transport public, dacă serviciile de transport public oferă siguranță şi confort, dacă numărul mijloacelor de transport este suficient şi dacă ele acoperă întregul teritoriu al Devei.
Odată colectate, datele din chestionar vor fi folosite în elaborarea studiului de oportunitate care va trasa viitoarele linii directoare pentru modul în care va arăta transportul public din municipiul de la poalele Cetăţii.