Curtea de Apel: Lotul 2 al autostrăzii Timișoara- Lugoj va fi construit de Tirrena Scavi

0
1408

Curtea de Apel București a dat soluţia în procesul în care societatea Selina contesta decizia Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, în privinţa stabilirii constructorului lotului 2 din autostrada Timişoara-Lugoj. Printr-o hotărâre definitivă, magistrații au decis că oferta Tirrena Scavi rămâne câştigătoare.

Lotul al doilea al autostrăzii Timișoara-Lugoj – licitat și contestat de mai multe ori – are, în sfârșit, un constructor. Este vorba de asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana Per Condotte D´acqua SpA. După organizarea ultimei licitații, oferta italienilor a fost considerată ca fiind cea mai bună de către cei de la CNADNR, însă o altă societate participantă, Selina, nu a considerat soluţia ca fiind cea corectă și a contestat-o la CNSC. Soluția celor de la CNSC a fost însă defavorabilă societății Selina, dar societatea a mers mai departe, la Curtea de Apel București. După patru amânări ale pronunțării unei soluții, magistrații Curții de Apel bucurești au dat vineri, 22 noiembrie, soluția definitivă, respingând solicitarea societății Selina și dând verde pentru continuarea procedurii de atribuire către italienii de la Tirrena Scavi.

Iată mai jos soluția Curții de Apel bucurești, așa după cum este afișată pe portalul Ministerului Justiției.

Respinge ca rămase fără obiect capetele de cerere privind suspendarea executării Deciziei CNSC nr. 3656/C8/3396,4046/11.10.2013 şi suspendarea executării contractului. În cond. art. 78 alin. 2 teza finală din noul Cod de procedură civilă respinge ca inadmisibil capătul de cerere al plângerii privind obligarea autorităţii contractante la reevaluarea ofertei declarate câştigătoare depuse de Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana Per Condotte D´acqua SpA în sensul declarării acesteia ca inadmisibilă. Respinge în rest plângerea ca nefondată. Definitivă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.